

Latz Maku¬takuu
Me Latzilla uskomme, että reseptimme ovat niin vastustamattoman herkullisia, ettei kissasi voi vastustaa niitä. Siksi loimme Latz Maku¬takuun. Jos kissasi ei ole tyytyväinen makuun, palautamme rahasi.
Näin se toimii:
Lähetä meille valokuva ostokuitistasi sekä lyhyt selitys siitä, miksi kissasi ei pitänyt tuotteesta. Liitä mukaan myös seuraavat tiedot:
- tuotteen tiedot (tuotteen nimi ja erätiedot),
- ostopaikka ja -aika,
- ostohinta ja ostokuitti,
- nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi sekä pankkitilisi IBAN-muodossa.
Lähetä kaikki tiedot sähkö postitse osoitteeseen: kuluttajapalvelu@purina.nestle.com. Hyvitämme tuotteen ostohinnan suoraan tilillesi 2–3 viikon kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuspyyntösi.Latz Maku¬takuun voi käyttää vain kerran taloutta kohden. Suurin hyvitysmäärä on: 2 x 12-pack tai 1 x 44-pack.Voimassaoloaika: 1.10.2025–30.11.2025. Henkilötietosi käsitellään turvallisesti ja niitä käytetään ainoastaan palautuspyyntösi käsittelyyn.