Your Pet, Our Passion.
Latz Maku¬takuu
Latz

Latz Maku¬takuu

Me Latzilla uskomme, että reseptimme ovat niin vastustamattoman herkullisia, ettei kissasi voi vastustaa niitä. Siksi loimme Latz Maku¬takuun. Jos kissasi ei ole tyytyväinen makuun, palautamme rahasi.

Näin se toimii:

Lähetä meille valokuva ostokuitistasi sekä lyhyt selitys siitä, miksi kissasi ei pitänyt tuotteesta. Liitä mukaan myös seuraavat tiedot:

  • tuotteen tiedot (tuotteen nimi ja erätiedot),
  • ostopaikka ja -aika,
  • ostohinta ja ostokuitti,
  • nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi sekä pankkitilisi IBAN-muodossa.

Lähetä kaikki tiedot sähkö postitse osoitteeseen: kuluttajapalvelu@purina.nestle.com. Hyvitämme tuotteen ostohinnan suoraan tilillesi 2–3 viikon kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuspyyntösi.Latz Maku¬takuun voi käyttää vain kerran taloutta kohden. Suurin hyvitysmäärä on: 2 x 12-pack tai 1 x 44-pack.Voimassaoloaika: 1.10.2025–30.11.2025. Henkilötietosi käsitellään turvallisesti ja niitä käytetään ainoastaan palautuspyyntösi käsittelyyn.