Your Pet, Our Passion.
Latz Maku¬takuu
Latz

Latz Makutakuu

Me Latzilla uskomme, että reseptimme ovat niin vastustamattoman herkullisia, ettei kissasi voi vastustaa niitä. Siksi loimme Latz Makutakuun. Jos kissasi ei ole tyytyväinen makuun, palautamme rahasi.

Näin se toimii:

Lähetä meille valokuva ostokuitistasi sekä lyhyt selitys siitä, miksi kissasi ei pitänyt tuotteesta. Liitä mukaan myös seuraavat tiedot:

  • tuotteen tiedot (tuotteen nimi ja erätiedot, jotka löytyvät leimattuina kartonkipakkauksen pitkältä sivulta),
  • ostopaikka ja -aika,
  • ostohinta ja ostokuitti,
  • nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi sekä IBAN-tilinumerosi.

Lähetä kaikki tiedot sähköpostitse osoitteeseen: kuluttajapalvelu@purina.nestle.com. Hyvitämme tuotteen ostohinnan tilillesi 2–3 viikon kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuspyyntösi. Latz Makutakuun voi käyttää vain kerran kotitaloutta kohden. Suurin hyvitysmäärä on 2 x 12-pack tai 1 x 44-pack. Voimassaoloaika: 1.10.2025–30.11.2025. Henkilötietojasi käsitellään luottamuksellisesti ja niitä käytetään ainoastaan palautuspyyntösi käsittelyyn.