Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Your Pet, Our Passion.
Mirko

Purinan tuholaistorjunta-asiantuntija

Mirko
Kuinka ruoat valmistetaan

Kuinka ruoat valmistetaan

Takaisin osioon >

Kaikilla PURINAn tuotantolaitoksilla on FSCC 22000 -sertifikaatti, joka on maailmanlaajuisesti tunnustettu elintarviketurvallisuusstandardi. Niinpä tuholaistorjuntamme noudattaa täydellisesti elintarvikkeiden tuotantolaitoksille asetettuja standardeja. Tuotteemme ovat herkkiä (myös hyönteiset pitävät lemmikkiruoista), joten Purinan tiimit ovat äärimmäisen ammattitaitoisia ja noudattavat tuholaistorjunnan tiukimpia standardeja estääkseen tuotteidemme saastumisen.

Tuholaistorjuntastandardien noudattamisen lisäksi olemme ryhtyneet myös muihin toimiin tuotteidemme saastumisen estämiseksi:

• Pakkausvalinnat
Haluamme tarjota kuluttajille parhaan mahdollisen tuotekokemuksen, erityisesti heidän omissa kodeissaan. Hyönteisillä on kuitenkin taito löytää tiensä pakkaukseen kuin pakkaukseen. Haluamme varmistaa, että pakkaustemme muotoilu ja käsittely estävät hyönteisten pääsyn pakkauksiin. PURINA onkin kehittänyt ainutlaatuisen tavan testata nykyisiä ja uusia pakkauksia arvioimalla, kuinka elävät hyönteiset voisivat päästä niiden sisään.

• Työskentely ulkopuolisten asiantuntijoiden kanssa
PURINAn asiantuntijuus alalla on tunnustettu niin yhtiön sisällä kuin sen ulkopuolella. Meidän tulee johtaa alaa jatkossakin kehittämällä uutta tietoa ja keskustelemalla tärkeimpien mielipidejohtajien kanssa lemmikkiruokien tuholaistorjunnan parantamiseksi myös tulevaisuudessa. Teemme yhteistyötä Milanon yliopiston kanssa kehittääksemme luokkansa parhaan hyönteistenkestävän pakkauksen sekä uusia tapoja seurata/ennakoida saastumisriskejä.

• Yhteistyö jälleenmyyjien kanssa
Yli 80 % kuluttajilta tulevista valituksista liittyy jälleenmyyjien varastojen tai jopa myymälöiden ei-niin-ihanteellisiin käytänteisiin. Purina on kehittänyt yhteistyökumppaneidensa avuksi yksinkertaisia opastus- ja koulutusmateriaaleja, joiden avulla tietoa voidaan lisätä kaikkialla myyntiverkostossa. Olemme esimerkiksi laatineet yksinkertaisia esitteitä, joita myyntitiimimme voi jakaa jälleenmyyjille. Lisäksi kerromme paikallisille tiimeillemme aina tavatessamme, kuinka lemmikkiruokien saastuminen voi vaikuttaa kuluttajakokemukseen.